joggade, men det var varmt

Tog mig faktiskt ut här nu i em och joggade lite men jag orkade inte så mycket och så långa bitar, solen ligger på på mesta delen runt åbackarna men jag gjorde det iaf. Tänkte att jag kommer bli så sur på mig själv om jag inte kommer ut o rör på mig lite. Men usch så varmt det var.

På fm tog jag mig ner på stan för att fika med Thessan och hennes lilla, syrran kom ner en sväng också.
Handlade ett par 3-kvarts mjukisbyxor, svarta för 99:-, kan ju va skönt o ha nu i sommar. Skulle vilja hitta ett par sånna jeans och så en klänning också som man kan bära till vardags o så skulle jag behöva ett par enkla skor som är snyggt både till jeans, kjol o klänning, svårt det där o hitta nåt bra tycker jag.

Nu har jag precis käkat o tänkte gå o lägga mig ett tag o försöka sova så jag orkar jobba natten, ska ju jobba 3 nätter nu igen.

Vi tycker Missan har blivit lite sämre och magrare :o( Dessutom så har hon börjat lukta illa igen ut munnen. Kanske är hon slö för att det är så varmt och katter brukar ju gå ner lite på somrarna och ang lukten vet i 17 om det kanske beror på att hon fåt lite blötmat 3 kvällar i rad nu men jag tyckte hon börja lukta innan också så vi får väl se.
Det finns väl inte så mycket man kan göra. Ringer man ner till smådjurskliniken kommer de säkert vilja att man kommer ner och tar nya prover igen men även om de visar ett högre värde nu så va ska de göra?? Finns ju inte så mycket att göra o proverna kostar bara pengar, pengar som jag inte har för tillfället.
Får avvakta lite till o se hur hon mår den närmsta veckan, men jag tror att mycket beror på värmen. Hon äter och dricker och jag ser ingen skillnad på pälsen än och ögonen ser relativt pigga ut så vi får väl se. Himla trist....... min bebis ju :o(
Men så är de ju 11 år också.

Nää usch...nu måste jag lägga mig. Kram o pussar på er darlings. Ciao

usch jag såg nu när jag var inne på tv4.se o kollade vädret att det ska vara renigt resten av veckan :o/ Fy va trist, fast det behövs ju...det kunde ju regna på natten tycker man ju. Bara det inte ska regna hela dagarna. Men det där kan ju ändras så fort, ikväll ser prognosen säkert annorlunda ut.

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja det var en underbar dag =) Hoppas allt är bra! Har förresten skickat mail till dig =)

2009-06-01 @ 22:41:16
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0