kvällens outfit

Nu har jag lite ont om tid men jag tänkte skicka in ett litet snabbt inlägg. Vi håller på och ska göra kall smörgåstårta och brorsan kommer strax o då ska vi på bio.
Vi har lyckats tagit oss ut o sprungit iaf, gick faktiskt bra mot slutet, vi sprang denna gång på ca 42 min och förra gången 44 så det tar sig men det är tungt. Ska försöka komma ut imorrn också på fm om vädret tillåter.
Vi handlade också lite vårglöd och pelagoner som vi ska plantera ute i balkonglådorna.
Nu måste jag som sagt dra mig, har inte hunnit läst va ni haft för er men jag får göra det senare ikväll eller imorrn kväll.

Tänkte visa lite bilder iaf:
Missan har mysigt i fönstret :)

Detta får bli kvällens outfit, tröjan som jag köpte i Turkiet, den är så söt tycker jag. Tycker om Tweety ;)


Hoppas ni får en trevlig kväll ni med. Ciao darlings

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin tröja. Jag har figuren på 4 st småtavlor ovanför datorn. Kram

2009-06-06 @ 19:41:02
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0