Ledsen lillebror

Hej.
Har precis skjutsat hem lillebror. Meningen var ju att han skulle ha sovit här men han var lite ledsen. Tjejen och han strular lite för tillfället, eller rättare sagt; hon strular lite med deras förhållande. Men det är inte lätt för nån.
Han hade säkert kunnatr sova här men jag förstår/vet att det är skönt att få ligga och vakna i sin egen säng när man mår så och det vet han också.
Känns så skönt att vi har så öppet och ärligt syskonförhållande. Syrran o jag har ju också så, så det är helt underbart att man har kunnat give samma trygghet och kärlek till vår bror och han tillbax :)

Nu är jag alldeles mätt och sur på mig själv för jag vräkt i mig alldeles för mycket av det goda :/ Suck...... Framför allt en sån dag som man varit ute och sprungit också och när man vill gå ner i vikt lite grann, men men nu är det som det är och eftersom jag inte är sån som käkar laxermedel eller kräks så får det helt stanna kvar där jag stoppade det och skylla mig själv!

Vi sprang 5.5 idag med, samma runda som alltid och vi sprang på ca 42 idag, 44 sist, det känns bra med tanke på att det gick åt skogen idag kändes det som, tungt o jävligt.

Nu är jag trött, T har lagt sig sen nån halvtimma tillbaka, jag vet inte ens om han var förstod att jag sa at jag skulle skjutsa hem brorsan, haha.
Godnatt på er
Mumsig smörgåstårta med stora fina, handskalade räkor :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh va gött med smörgåstårta! Det nåste ja käka snart! Åh vill också börja springa. Kan känna på kvällarna att jag har lite "spring i benen" men sen blir det aldrig att man ger sig ut ändå. :-(

2009-06-07 @ 10:57:37
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Oh vilken godig!



Sv: Tack, det hade jag =) Var din dag bra?

2009-06-07 @ 12:41:17
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Anders

Klart att du måste äta mer nu när du är igång o motionerar så mkt. Du måste ju kompensera för den energin du förlorar. :-) Ha inte dåligt samvete för det utan tänk tvärtom att du fick en belöning för att du varit så duktig!

2009-06-07 @ 16:38:42
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: men dom är rätt så smala faktist jag tänkte faktist gå och köpa dom när jag var i stan sist men det blev det aldrig.... :) Jag gillar dom som fan, men alla tycker ju sitt och det är bra!

Kram! <3

2009-06-07 @ 17:49:32
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0