rör om i grytan

Hehe, min älskling är på krigsstigen. Han har ringt runt till både läkare, allergologer (eller va det nu heter), till folk inom försvarsmakten mm och hört efter om vad som gäller och allt och det märkligaste är att Alla tycker det är helt uppåt väggarna att de bestämt att han inte ska få åka pga detta. En läkare sa t o m att han inte alls låg i riskzonen för en anafylaftisk chock om han skulle bli getingstucken så han skulle inte få nån sån "penna" som man kan få eller nåt annat pga att hans värden är så låga. Så vi frå väl se vad som händer här i dagarna om det reder upp sig eller inte, han ger sig iaf inte T och det är ju bra ;)

Idag har jag tvättat, sen åkte vi o handla lite inför midsommar och nu sitter jag hos syrran och har käkat varm smörgåstårta och muffins :) Fryser.....
De säger att det ska bli skitväder imorrn men det ser väl bättre ut till fredag, får hoppas det iaf.

Imorrn vet jag inte om jag ska följa med T till Ringarum till hans föräldrar, eller det är väl bara hans pappa hemma. Hans mor mår bättre tror jag, det sista jag hörde var att febern iaf gått ner och att hon slutat "yra" så jag hoppas det innebär att hon är på bättringsväg.

Nää, nu måste jag upp o hoppa lite, fryser så mycket :D
För er som ger er iväg redan imorrn till ert midsommar firande får jag önska en riktigt trevlig midsommar :)
Kram o puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

jag går heller aldrig på gym, tycker det är mycket härligare att ut och springa istället:p Oturen med jobben som du haft men om du inte ger upp så ska du se att det klarnar upp snart, det tror jag:) Så häst säger du, gud va mysigt:p Hästar är hel mysiga, mycket arbete bara, men väldigt lugnade med häst:D 2:a i tennis , ojj:o Han måste vara sjukt duktig asså:D haha jag kan knappt slå iväg en boll:P Men det är roligt att det går bra för han:D Vad ska du hitta på runt midsommar då?:D Kraam

2009-06-17 @ 20:40:01
URL: http://flickanmedrosen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig midsommar. Kram

2009-06-17 @ 22:19:36
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja det blev dem! =) Tack detsamma, nu håller vi tummarna för lite sol! Kram

2009-06-18 @ 08:07:32
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; oj da, men gu va rörigt, vf har läkarna heltplötsligt ändrat sig o sagt att han e i risk zonen, och om det e vinter så borde tde väl inte va några problem! Usch vilka bitches ibland, ursäkat mitt ordval. e det ok med hans mamma el är det allvarligt?



V ahar du för skoj planerat till midsommar? heh låter som ni hat en mysig stund med smörgås tårtan o härligt sällskap:D



Hon kommer imorgon blir det för mig, hon åkte idag torsdag morgon men landar torsdag kl 11 på förmiddagen, hon åker bakåt i tiden hehe:P lite rörigt det där ibland.

Ja du, vet inte riktigt va som händer, vå får se till att baka en tårta el nått o hita på nå skojheh:) hon e bara 14 så ute kan vi tyvärr inte gå. va ska du hitta på idag?



Kram :)



2009-06-18 @ 08:54:54
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0