Vaggandes som en anka

Haha, kanske låter lite kul men det är precis vad jag är för tillfället.
När jag vaknade sista gången nu i em och bestämde mig för att gå upp så tog jag mig i kragen och även begav mig ut för att motionera också när det ändå var uppehåll.
Men innan jag klev ut så small det till i bäckenet och så gjorde det ont i baksida lår igen men jag gav mig ut och så naturligtvis så får man för sig att man ska allt annat när man kommer hem utom o stretcha. Och jag som är så på o tycker det är viktigt att stretcha (för stretchar man inte så kan man lika gärna skita i o träna, så viktigt är det med det) Så jag glömde helt enkelt bort det och så satte jag mig här vid datorn o skulle gå ut o titta till pastavattnet och är stel som en gnu och får vagga mig fram som en anka, hahaha.

Tog mig en paus nu för att äta,  jisses va mät jag blev, suck. Varför ska man äta så mycket ibland. Trött vart jag också, blääääääääääääääääää. Åh suck, nu har jag en knäpp katt också som fått spader, rusar runt här i lägenheten.

Nu har jag bara den här natten kvar, ska bli så skönt. Så underbart o få komma hem från sista passet, duscha och krypa ner i renbäddat (om jag nu orkar bädda rent ikväll.)

Nää, nu tog orken alldeles slut, ska slänga mig i soffan ett tag o vila så jag orkar ikväll. Hoppas de sover lika gott inatt som de gjorde natten som var, det var så lugnt o skönt :)

Vad tycker ni om mitt ordspråk då på min nya blogg?? Tycker den är bra, Nalle Puh är ganska klok ibland :P

Kramis på er

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Sv: Jag är med ett serie-freak..synd bara att så många serier blir sämre sen. Supernatural var en klar favorit. Ska du se om du ej gjort det =) Tack, detsamma!

2009-06-03 @ 19:55:44
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0