Trött/pigg??

Lustigt det där. Känns som att ju närmre kl blir 07 blir jag piggare bara för att jag vet att jag går av sista natten men samtidigt blir jag bara tröttare. Vi börjar höra synvillor (eller va heter det, svårt o tänka nu här tidigt/sent), när de boende vill något eller om vissa går upp så går ett pipande larm, detta larm har vi nu hört 2 ggr från larmrummet som ligger bara ca 6 m från kontoret där jag nu sitter men det piper aldrig i våra larmdosor, skumt. Men det skumaste är att det inte piper i larmrummet, det är alltså ingen som larmar, ändå har vi bägge reagerat, haha. Ja så kan det gå när man jobbat 3 nätter och är lite sliten :P

Fåglarna ute är iaf vakna, men dom har varit vakna sen halv 3, mysigt o stå o lyssna ibland, rena rama djungeln.
Nähä, man kanske skulle försöka äta lite innan det börjar larma igen men det skulle jag inte ha sagt för nu larmar det.

Godmorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja haha :) Det har jag verkligen..sover 11 timmar per natt med så :) Detsamma.

2009-06-04 @ 12:39:25
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0