Vårglöd

Idag när jag vaknade så hade jag så grymt ont i ryggen. Undrar vad jag har gjort. Kände mig himla stel när vi joggade igår så det kan ju va så att det är en rejäl låsning i ryggen som gjorde att jag blev så stel idag.
Gick nu ikväll över till Michis för att testa lite olika te-sorter som hon fått via Buzzador som hon ville jag skulle testa och då kände jag även i högerbenet, baksida igen, suck....Måste verkligen ta mig i kragen och gå till vår massör och försöka reda ut det där. Just nu känns det lite bättre iaf efter att jag rört på mig.

Har inte jgort många knop idag. T har däremot varit duktig och planterat på balkongen :)
Lite vårglöd och pelargoner


Och så hann han bråkamed Missan också, slå in henne med blompappret. Här håller hon på och tar sig ur det:
Ser lite roligt ut, ser ut osm en lååång katt

Äntligen fri :)


Nähä, nu ska jag ta och krypa ner i soffan ett tag innan läggdax. Imorrn åker T tillbax till Livgardet igen för sin sista utb. v.
Godnatt o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0