Nuvarande säsong av Lost sänds i ett enda gastgramande svep med stor säsongsfinal i form av ett dubbelavsnitt den 13 juni."

Fattar inte om det ska vara ett uppehåll efter denna säsong och sen de sista 48 avsnitten, som är uppdelade på 3, ska sändas utan uppehåll. Eller ska Alla, inkl den här säsongen nu, sändas utan upphåll???

Och sen detta som de skrivit: Nuvarande säsong av Lost sänds i ett enda gastgramande svep med stor säsongsfinal i form av ett dubbelavsnitt den 13 juni."
Den 13 juni är Nu på lördag och då går det ingen Lost, så jag vet inte va de pysslar med. Men det vet som väl kanske inte ens själva :P Vet ni hur det ligger till??

Idag har jag haft äran att få ha bästa sötisen (Michis och Leo´s son) på fm, tog han i selen. Fruktansvärt smidigt att bära han i den trots att han nu väger en del, men han är så nöjd när han sitter i den och så är det så mysigt men det blir grymt varmt, svettades som jag var i klimakteriet, haha, men de är det värt :)
Följde med syrran på stan en sväng, köpte mig ett nytt diadem. Hade köpt mig ett rött, brett för ett tag sen men nu kände jag att det kunde va skönt med ett smalt svart som inte syns så mycket. Ska försöka att låta bli o klippa mig lugg då jag vill spara ut den igen och ha jämlångt med det andra håret, kommer ju ta ett tag tyvärr så jag får drass med hårspännen och diadem ett tag framöver, suck!

Efter staden så lämnade vi sötisen och jag följde med syrran hem och käkade, satt där och gagga ett tag och nu är jag hemma. Funderade på om jag kanske skulle ut o jogga idag igen men jag tror jag ska låta bli, vila kroppen lite och så ger jag mig ut imorrn igen när jag ändå måste hålla mig nära hemmet och ha tvättstugan.
Imorrn fm annars blir det staden igen med syrran och lite shopping tror jag.

Måste bara lägga ut en bild och skriva en kommentar om hur tröga jag tycker folk är i trafiken. Ok nu är väl detta inget men ibland undrar man hur de tänker.

När jag tog den här bilden i all hast innan bilarna hann o åka igen så stod det flera bilar efter kombi volvon och som ni ser så är det både en korsning och spårvagnspår. Där bilen, som står vänd hitåt, stod precis innan en stadsbuss och de behöver ju ganska mycket svängradie och så som jag skrev så stod det bilar hela vägen bakom volvon.
Anledningen till att det vart stopp är att ovanför (höger upp alltså) är det en rondell och just nu vägarbete. Ser man inte att det blir stopp och att man inte kan åka längre än att bli ståendes mitt i korsningen och på spårvagnsspåret?? Folk är väl bara så inriktade på att komma fram och slippa bli stående vid rödljuset innan övergångstället. Men det blir ju "kaos" när det blir grönt för de andra som ska rakt fram eller svänga i korsningen och/eller om det kommer en spårvagn.
Man får väl stanna vid stoppljuset och vänta tills man ser att man får plats på andra sidan innan man åker, men det var faktiskt en som gjorde så, bra gjort!!!!!
Visst det är inget att klaga på men det skapar ju en sån ondödig trafiksituation och vissa blir stressade och folk kommer inte fram som de ska och blir tvungna att åka mot rött eller stanna på spåret.
Undrar bara hur folk tänker men det gör dom väl inte förrän de står där!
Sorry, jag är inte världens bästa förare och jag gjorde själv det misstaget en gång fast på ett annat ställe och det kom en spårvagn som blev tvungen att stanna. Man blir så irriterad själv om man ska svänga o så står det en massa bilar i vägen som just gjort detta "misstag". SÅ, nog om det.

Måste visa en gullig bild på syrran katt Helge också. Han går runt o bär på olika gosedjur ibland när han är på bushumör, han är så söt när han kommer med dom i munnen. Men bilderna blir ju inte så bra när de är i rörelse:

Nää, nu ska jag sluta bluddra. Är förvånad om ni ens orkar läsa hit om allt jag bluddrar på om, haha.
Ikväll är det Grey´s A, tror det är säsongens sista också.
Puss på er