30-års kalas

Igår var vi som sagt på 30-års fest, Sessan har nu blivit hela 30-år :o)
Innan vi begav oss dit på kvällen stack  vi ner på staden en sväng där hemvärnet hade nån rekrytering för insatsstyrkan. Rätta mig nån om jag har fel om nån vet.
Självklart så ville ju karln stå o bluddra lite o kolla in grejerna så jag passade  på att leka lite fotograf



Kvällens fest var riktigt rolig men jag vart dock lite besviken över att de inte släckte gatubelysningen som jag hörde att de skulle göra. Syrran sa att de skulle göra det hemma hos henne i Ektorp men jag glömde fråga när jag prata med henne förut. På festen var det redan mestadels endast levande ljus men vi släckte ner de få lampor som va sen men tv:n va på för de spela musik där igenom och har man 30-års fest så kan det väl va helt ok.
Här följer iaf lite bilder, inte direkt roliga men det är på folket som var där iaf, de flesta va dem iaf:

Nedan har vi Sofie och Anna

Tjejen i glasögon var festens värdinna och den nyss fyllda 30-åringen

Kvällens fotograf, Nina tror jag hon heter....

Anna och jag

Jimmy

Sabine :o)

Bludder bludder.... :o)

Kaj och min älskling (i diesel tröjan)


Ja som sagt, kvällen var mycket trevlig. Nu idag väntar ytterliggare ett kalas, fast denna gång utan alkohol inblandat, nu blir det kaka och tårta och så ska man sitta i timmar o vara trevlig och mätt och trevlig och mätt........Suck...jaja. Inte för att det inte är trevligt med deras kalas på T:s sida men det blir ju oftast så lååååånga kalas, så många timmar som man måste sitta o vara kvar + att vi måste åka till Ringarum och hämta upp T:s föräldrar också innan vi åker till Link och sen lämna dom igen så detta kommer bli en lång dag, suck.
Såå det är väl bäst att jag gör mig iordning nu för vi ska strax bege oss.

Kram o ha en skön söndag


Kommentarer
Postat av: Michis

Hoppas dagen blir så trevlig som den bara kan bli! Vi ska på namngivningskalas strax!

2009-03-29 @ 13:49:21
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kul med lite bilder. Ha det så kul idag. Kram

2009-03-29 @ 14:13:58
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hemvärnet var här i viken oxå igår vid banken. Jeppe o jag var o kollade en sväng. Han tyckte det var lite läskigt med gevärerna eller vad det nu heter ha ha. Kram

2009-03-29 @ 15:58:06
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-29 @ 21:53:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anders

Aha, party även i den här bloggen. Kul! Säger som du brukar göra, kör på så länge du orkar... ;-)

2009-03-30 @ 17:06:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0