blir så j-la ledsen

Återigen har vi haft vår diskussion ang barn och ekonomi och jag blir så jävla ledsen och är så fruktansvärt trött på våra diskussioner och jag är less på att "behöva" gnata och tjata om det inför mina vänner men ändå så sitter jag här......i den här diskussionen och jag bara orkar inte.
Och ändå så går jag inte......................och ändå så gnäller jag, fast jag inte borde.


Jag köpte mig en ny jacka förresten på H&M idag. Får lägga ut en bild en annan dag.

Hade mina funderingar på att ta bort det här inlägget innan nån läste det för jag hatar att klaga och framför allt när det är mitt eget fel så att säga....men det får stå kvar. Men detta var inte för att beklaga mig själv eller för att folk ska tycka synd om mig, jag skrev inlägget för jag var/är ledsen o det är så skönt att skriva av sig när man inte kan ringa till nån och det är för sent för att titta över till vänner också, sen får jag stå mitt eget kast!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hmm jobbigt det där. Med tanke på åldern så kanske det vore bra om ni kom överens om nåt snart iaf? Hoppas du kan få nå jobb snart iaf så iaf den biten är löst. kram

2009-03-28 @ 09:01:52
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Svår fråga... men hoppas verkligen ni kommer fram till nåt bra snart. :-)

2009-03-29 @ 20:32:33
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Therése

Eftersom du verkligen vill ha barn och din sambo inte, så tror jag helt enkelt att du får ställa ett ultimatum. Jobbigt, men sant.

Beträffande "din ålder" så ser jag inte det som något problem, men eftersom ni inte vill samma sak måste ju något ske NU. Inte när du är 45, bitter och barnlös.

Detta låter hårt, men se till att DU mår bra i första hand.

2009-03-30 @ 10:43:30
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0