kalas

Herregud va folk orkar uppdatera och lägga ut bilder, haha.
Allt jag har att komma med är att jag idag har vart på 11-årskalas. Vi tog oss en promenad i fm men det åt skogen. Hade lust att vända o sätta mig i tjura i ett hörn likt en 3-åring då jag hade ont i benet fortfarande. Eller ja, ni vet om rumpdelen jag skrev om tidigare, fast oftast så går smärtan runt hela låret, precis vid bäckenet så jag kanske inte ska ta några rappa promenader på ett tag. Ska nog smörja in området och stretcha mycket.
Gör tom ont när jag sitter ned 80% av gångerna, svider liksom i hela bäckenområdet bak o ned i musklerna, mindre skönt men det går väl över det också. Fast man blir ju bra putt! Men nu ska det ju tydligen vara skitväder evt så då gör det väl inte så mycket, mummel!

Igår....va vad gjorde vi igår..jag var hos syrran en sväng och på kvällen kollade jag på Star Wars medan karln spelade CIV på datorn med Fredrik online och i teleluren. De brukar roa sig med det ibland pojkarna, haha.
Han kom dock sista timmen och mös med mig i soffan.

Just nu vill jag bara att pengarna ska komma in så man kan betala räkningare o se vad man har att spendera.
Behöver både klippa håret, färga, köpa nya jeans, lite smink, sminkpenslarmm mm. o så vill jag ju ha de röda skorna som ni kanske sett ni som har Facebook. :o)

Nu är karln hemma, han har vart o blivit masserad. Han skulle egentligen ha åkt tillbax till Swedint igen ikväll men det är som vanligt, han säger alltid att han ska åka på sönda kvällen men så blir det alltid iaf på måndag morgonen vid 5 istället, haha. Karlar.......
Hoppas nu att er vecka blir bra.

Imorrn kväll ska Jessi komma upp vid halv 7 och vi ska äta och dela på en flarra mousserande smultronvin såvida chefen inte ringer imorrn fm och vill att jag ska jobba 3 nätter, as usual! Slår ju aldrig fel när man har nåt inplanerat.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe, vill han ha sig en sista natt med "frugan" innan han ska åka bort för veckan minsann. ;-)

2009-03-23 @ 10:49:09
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0