läggdax

Så har dag blivit till natt.
Har tvättat hela dagen, eller jaa iaf halva. Hade så jäkla mycket eftersom jag missade tiden förra veckan så det var ett evigt spring.
Sedan lagade jag mat, biffar med mycket rödlök, färska champinjoner, jag klytade potatis och zukini och till det vart det beanaisesås, mums.
Vi delade på en flaska smultronvin med tinade blåbär, mycket mumsigt!
Så kul att ha min älskade Jessi här :o)
Fick också reda på att hon (och Camila)  har fått jobb, GRATTIS!! Bara jag kvar..... :o/
Tänk om man kunde få nåt snart.........
Jaja, nu är kl iaf läggdax så jag ska väl bädda ner mig, läsa några rader och sen sussa kudden.
Kram o godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en härlig kväll. Kram

2009-03-24 @ 17:28:42
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0