MJAUUUU

Shoppade ju loss lite häromdagen så jag tänkte att jag skulle lägga ut de 2 bilder jag har. Tyvärr så går det ju inte att ställa min mobil utan stöd o ta kort utan oftast måste man ju hålla i den eller be nån annan ta kort.
Försökte ta kort via spegeln igen men det vart bara suddigt så det fick bli att kläderna hamna på sängen istället så slipper ni se mig :oP
T-shirten är köpt på New Yorker för 99:- riktigt cool tycker jag och fått många kommentarer om den.

Den röda texten är ju sånt där glansigt material och röda nosen o de gula ögonen o smycket är sånna "pärlor" som blänker. Love it!
Jackan hittade jag ju på H&M för 398:- men den dagen fick man ett presentkort på 100:- om man köpte för 400:- så jag köpte en välbehövlig klädroller också.

Det är en sådan längd att den täcker rumpan o det är ju skönt faktiskt, slipper man frysa om den så mycket ;o)

Hämtade ut 5 dvd filmer idag också som jag hade beställt på CDON.com.
De hade flera erbjudanden. Vi har Resident Evil 1 hemma och eftersom jag är ett fan av Milla J så ville ja också ha de resterande 2 men det var bara ena som de hade kampanj 2 för 99:- så det blev 3:an och Catch me if U can med Leonardo C, den är rätt bra. Sen köpte jag 2:an vid sidan om och om man hade beställt för minst 148:- fick man köpa en dubbeldvd för 69:- o då tog jag Horton och Natt på museét. Ville haft På andra sidan häcken men de hade inte den som dubbeldvd :o/
Så allt osm allt med frakt betala jag 266:- och det är väl inte fy skam för 5 dvd?!
Då har jag ju lite att titta på nu även om jag sett alla tidigare.

Annars som hänt....karln åkte tillbax till sthlm igen men pratade med han för bara nån timma sen och då sa han att de kanske skulle bli klara redan imorrn vid lunch och fick åka hem. Snopet lagom, trodde han skulle va borta hela veckan o så ska han ju tillbax på söndan igen och jobba till torsd där som det ser ut nu.
Men han är så välkommen hem så min älskling.

Nu måste jag ner efter tvätten.
Puss o kramkalas på er

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



det är riktigt härligt att börja träna verkligen, är jätte stolt :D

2009-03-30 @ 20:05:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Snygga kläder. Älskar NewYorker. Tycker dom har snygga t-shirts o vettiga priser.

2009-03-30 @ 21:17:42
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0