snodde den från....

Therése (http://www.hanky.se/therror) har inget vettigt att göra för tillfället och tänkte fördriva tiden lite.

Lovar du att vara ärlig? Hehe...ska ärligt försöka iaf.


Du heter: Therese

Smeknamn: Thess, Thessan

Låt som när du är ledsen sörjer till?:  nja ingen speciell faktiskt. Men lite extra självömkan först och lite tårar sen blir det bra igen :o)

Beroende av:livet, familjen, vännerna?

Vad tror folk om dig?: förhoppningsvis inte mer än vad/hur jag är som person

Stämmer det?: How should I know?

Vad får du oftast komplimanger för?: snäll, söt, mitt ansikte

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag behöver inte imponera på nån.

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv, öppen, ärlig o glad.

Brukar du skratta för dig själv?: Asg, ehhh, JAA, varje dag faktiskt, nästan iaf. Är man lite tokig då?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag kan inte, P sitter där"

Var bor du?: Mitt i Nkpg city

Trivs du där?:  Njää, men sjysst utsikt!

Äger du några converse: några vad?

Sprit, cider, vin eller öl: cider o vin

Brukar du bli för full: nää, inte ens i närheten faktiskt, gillar inte känslan av att bli riktigt full och helst inte dagen efter. Blev det några ggr i min "ungdom" men inte längre.


Vad har du för mobiloperatör: Telia

Är du allergisk mot något: Veka karlar

Har du haft sex idag: Nop, inte på hela veckan faktiskt men det kanske inte är så konstigt heller med tanke på att jag är gräsänkling för tillfället

Hur svarar du i mobilen: Thess alt Thessan eller Therese, beror på om det är dolt nr eller inte

Vem ringde du senast?: Camila

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mycket

Antal timmar sömn inatt: 7 ca

Sov du ensam: nää, 2 håriga, söta katter varav ena i skrivandets stund står i kartongen med skräppapper, nu har hon lagt sig där också, suck.

Brukar du komma i tid: japp, jag gör mitt bästa iaf, brukar inte va mer än 5 min i så fall.

När mår du bra: när jag är glad eller har mycket pengar så man får SHOPPA :oD

När blev du fotad senast: Det var nog några v sen, en bild jag tog på mig själv o la ut här.


Hur känner du dig nu: Trött men nöjd med dagen

Vanligaste färg på dina kläder: tyvärr svart, men det finns ju så mycket snyggt i svart

Vad tycker du om fötter:  Bläää, inte ens mina egna är fina.

Vad saknar du: en penis?! Inte för att jag vill ha en, den sitter så fint på min karl. Annars har jag väl allt. (visst va jag rolig nu?! :oP)

Hade du en bra kväll igår: Yes, det var ju min tv-kväll :o)

Favoritdryck på morgonen: druv eller äpple-juice

Rakar du benen: Jupp, så jäkla tråkigt

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 23-00

Är du blyg?: nej

Sysslar du med någon idrott: nej

Vill du hellre ha mail än brev: nej, älskar handskriva brev

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vill inte va kille för en dag, trivs i min kropp

Är du nöjd med ditt liv: njaäää

Är du bortskämd: nope

Vad gör du i morgon: går en promenad med Dexter och evt syrran

Vad är det värsta du vet?: djur-/barnplågare
 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: beror på hur mycket jag har.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: kan inte säga nån på rak arm just nu iaf... Men Tyra som finns här ute på bloggen o jobbar på Wearit i Nkpg verkar genuin o riktigt härlig och verkar leva som hon lär.

Vad längtar du till?: Värmen

Har du bra vänner och äkta vänskap? japp

Vad använder du för shampoo?: just nu; sunsilk

Vad är det finaste du fått?: finaste som i dyraste är kl från min älskling med äkta diamanter i, sen är väl allt som kommer från hjärtat det finaste.

Hur gammal är du: blir 29 2/7

Tycker du om någon just nu: många

Du samlar på: damm?

Gröna eller röda äppeln: röda tror jag

Vem ringer du när du är arg/ledsen: syrran eller mamma eller så får nån stackars god vän stå ut med mig som t ex Jessi.

Gillar du golf:  är väl kul om när man väl träffar bollen efter 5 svingar

Vilken tid gick du upp idag: med handen på hjärtat: 11.00

Har du sovit i din egna säng inatt: japp

Har du strumpor på dig nu: japp, rosa

Är det okej att gråta: självklart, men inte för mycket/ofta, då blir det bara jobbigt

När grät du senast: minns inte men det var nog inte så längesen. Bra att få ur sig det man har o sen är det bra!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Mycket mycket.

Bär du glasögon eller linser: nope

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nope

När går du upp ur sängen en helgmorgon: allt mellan 06-11

Har du piercing: hade hål i näsan, nu bara hål i öronen 6 st sammanlagt

Vill du gifta dig: YES

Vill du ha barn: VA skulle jag???!!!

Solar du ofta: nope

Är du bra på att laga mat: YES :o) Love food

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: ganska vig
 
Är du musikalisk?: nja, hade jag börjat med t ex pianospelande så hade jag nog blivit duktig på det.

Vad dricker du helst när du är törstig: helst cola men eftersomm jag vet att det bara ökar törsten så blir det iskallt vatten. Bara därför vart jag törstig nu.

Vilken är din favoritglass: TipTopp eller kulglass: viol o lakritz tror jag

Tror du på ett liv efter döden: japp, måste göra det, annars börjar jag gråta o får typ PANIK

Tycker du om sushi: näää


Vad äter du helst när du ser på film: vad som

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: lite grann

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: hmm, kanske har hänt nån gång när man avlivat nåt husdjur eller så. Kan inte riktigt minnas

Biter du på naglarna: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: när jag orkar o känner för det eller blir sur på mig själv för att jag inte orkar

Senaste låt du hörde: Fergie: Labels or Love (intro till Sex and the City filmen) Lyssna på Youtube nyss.

Åh titta, kl är 20.36, va tiden gick. YES!!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0