tidigt

Sitter här framför datorn, vaken..suck.
Sov så jäkla mycket i förrgår när jag hade gått av mitt sista nattpass så jag vet inte om det är därför jag blir drabbad nu.
Satt uppe till 02 inatt. Då ringde karlns kl (strax innan2 förstås) för han skulle upp o jobba 02.30-06.30.
La mig o läste några rader ur en bok jag fick låna. Somna väl efter ett tag men har sovit asdåligt och vaknat flera ggr tills karln kom hem 06.45 o nu sitter jag här.
Vet ej vad jag ska göra för jag är för pigg för att lägga mig och det är för tidigt för nåt annat o stannar man uppe tills man kan göra nåt så hinner man ju bli jätte trött, men men......
Får väl se va som händer.
Kram o ha en trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: Anders

Inte konstigt att du blir trött med tanke på dom tiderna... :-)

2009-03-15 @ 14:45:37
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0