Flåsigt värre

Idag har jag vart duktig. Vi, T och jag, begav oss upp till vrinnevi och tog 5.5 km, resultatet vart väl att vi gick halva och jogga halva om man ska dela upp det. Men gud så jobbigt det är emellanåt, ibland går det skitbra, man hittar flåset och man kan springa utan att det känns i benen och så kommer det en j-la uppförsbacke och förstör allt!! Morr...
Sen hittar man flåset men då är det benen som inte orkar eller tvärtom, men jag är ganska stolt över mig själv iaf, är ju ingen van joggare så..... Vore så gött o hålla i o en dag klara hela varvet, är ju grymt skönt när man hittat ett bra tempo och ett flås och så är ju underlaget helt underbart att springa o gå på.

Annars idag så blev det ett varv till syrran som vanligt på kaffe som rinner rakt igenom, blir så jäkla kissnödig av kaffe, men gott :o) På kvällen vart det ett besök hos Michis och Leo och var med när Dexter badade.
Sen har man inte hunnit med så mycket, vi tog en rejäl sovmorgon, ända till 11 faktiskt, vilket inte hänt på evigheter känns det som. Skönt att få komma upp tidigt och ha hela dagen men nån gång ibland är det underbart att få sova ut så länge kroppen behöver det och Missy väckte oss bara 1 gång inatt, sen har de sovit hela natten och morgonen de också, underbart :oD

Imorrn ska jag till Ankis (pappas fru) jobb och anmäla mig som vikarie. Hon arbetar på ett föräldrakooperativ här i nkpg och de har väldigt ont om vikarier och på ett kooperativ är det ju helt ok att jobba, inte alls samma sak som kommunalt dagis, bläää. Personalen kan va jättetrevliga på ett kommunalt, inte det men det är alldeles för mycket barn på för lite personal och det blir stressigt och man hinner inte med barnen och ditten o datten, ni vet.
Nu har jag ju fått lite veckor i sommar på Mathilda och Lennings då jag ska jobba natt, tror jag jobbar torsd.kväll-mndag morgon 1 gång som jag har fått nu iaf, jag arbetar alltså bara 1 helg på de veckorna jag fått, resten är måndagkväll-torsd morgon. Blir lite jobbigt o följa Lost bara då jag får se reprisen som går sent på natten har jag för mig senare i veckan, haha. Tv-bekymmer.

Nu vill nog karln sitta här o teckan lite på sina ritningar, b la hur det ska se ut på balkongen när vi nu ska göra kattsäkert till sommaren så de kan sitta där ute utan risk för att ramla ner från 7:e våningen ;o)
Hoppas ni haft en härlig helg, vädret har ju vart underbart :o)
Kramis kramis

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; tack så mkt <3



hur mår du?

2009-05-18 @ 06:09:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0