magont o soleksem

Jäkla trist alltså det här med magont, nu vet jag ju vad det beror på men iaf. Det är dax för den roliga tiden på månaden men den här gången ska jag skjuta upp den eftersom vi ska på kryssning imorrn så jag får väl proppa i mig lite värktabl imorrn fm så ska det nog gå bra.
Soleksem har jag fått till tusen också, skitstörande då det kliar och är sååå fult så nu har jag kletat på kortison på det och hoppas det också lugnar ner sig till imorrn så man kan ha på sig den nyinköpta klänningen utan att skämmas.
Ska försöka ta lite bilder imorrn från kryssningen och lägga ut några sen.
Skulle ha vart på fest idag hos Staffan och Veronica men eftersom jag inte känner mig helt ok och inte bör vara ute i solen mer idag så hoppa jag det, pappa skulle dessutom komma förbi o hämta nyckel o lite sånt.

Nää nu orkar jag inte skriva mer och ni får vänta till måndag på uppdatering och evt bilder.
Hoppas ni får en underbar helg med mycket sol och Lite blåst.

Kram o puss på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha en helt fantastiskt kryssning!!!

2009-05-01 @ 21:31:55
URL: http://www.hanky.se/therror/
Postat av: Anneli

Prova Cerazette-piller. Dom käkar jag o jag slipper både mens o värk.. najs najs. Kul om du tar lite bilder från kryssningen. :-) Ni får ha de så trevligt. Kram

2009-05-01 @ 21:55:59
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0