kalas, moln, glass, promenad mm.

Idag är jag trött och har ont i nacken och axlar, suck... vakna med värsta huvudvärken och det är bland det jobbigaste som finns. Kändes som om jag hade hällt i mig både det ena o det andra igår på pappa och Ankis barfest fast det enda som slank ner var coca cola och pepsi då jag fick vara kvällens chafför.
Det var kanontrevligt igår hos pappa o Anki.
Vi vart lite sena då vi var på kalas först också i sörping där både en o fyra kakor med tårta slank ner :oP
Men när vi kom dit så hade nästan alla kommit


Hälften av människorna är jag uppvuxen med sen både jag och min syster var små, då båda mina förädrar fortfarande var gifta så det är ju ett par år :o)
Så här såg fina barhörnan ut, pappa har alltid haft en bra så det är väl det och akvarium som har vart hans "grej" så att säga


Min pappa, bilden ovan :o)
Anki som får inviga barhörnan, här klipps banden av.



Mm, mycket trevligt var det iaf som sagt men det var ett jäkla tjat från syrrans dotter om att vi skulle åka hem hela tiden så vid 22 så drog vi oss hem. Syrran skulle jobba också men iofs så kunde dom ha tagit spårvagnen hem men det var lika bra att dra sig och tydligen så hade gästerna inte dröjt sig kvar så länge till heller är 23-24 tror jag.

Innan vi drog oss på kalas så vart det en sväng till Biltema, Linköping alltså. Det var så jäkla växlande väder och molnen var både höga och låga och så där roliga om man har tid att stirra på dem ett tag.
Tycker det är ganska "kul" o titta på moln är när de är så där för då kan man använda sin fantasi och få fam många roliga saker som t ex det här molnet (tyvärr så hann det flyta ut lite innan jag tog kort men jag ser fortfarande va det kan föreställa, kan ni?)

Vad jag såg o ser är en hand som pekar finger, haha. Som sagt.........
Här följer några andra molnkort, inte för att jag såg nåt särskilt i dem utan mest för moln i sig kan vara fina även om dessa inte vart de bästa korten men det är lite svårt när man åker bilen med.



Ser ni nåt i molnen kanske om ni använder fantasin? Tycker moln ser ut som stora bomullstussar som man önskade at man kunde hoppa på/i.

Idag har det vart en lugn dag, klev upp väldigt väldigt sent vilket är typ halv 12, 12 pga min huvudvärk, käkade, gick bort till syrran och gjorde en snabbvisit, brorsan och hans tjej Madde kom och vi; brorsan, Madde, T, jag, Niklas, Sessan o deras 2 barn gick till Halvar´s och tog oss en glass, mums :o)
Stötte då på Tessan o Henke med barna och sen kom Michis man Leo gåendes med hunden så det vart ett gäng som stod o bluddra.
T passade på att gunga också, alla var mest förundrade över att hans ens fick plats i gungan och att han kom loss, haha.
Nää inte för att vara elak men tom en annan får ont av kedjorna på sidan liksom. Henke passade på att ta lite fart på han också men T mådde snabbt illa + att han fick ännu ondare av kedjorna, hahaha.


Lite senare vart det också en promenad på ca 8 km, vi passerade då R-dalen i åbackarna, så gryymt fint

Vi såg även 2 svanar, fast de befann sig på andra sidan mot fängelset så det vart inte så bra kort + att den ena har stoppat huvudet i vattent just när jag tog kort och kortet innan det hade båda huvudet i vattnet så jag gav fanken i dem, hehe

Nu är vi hemma igen, har käkat keso (med avokado, purjo och kryddor), knäcke, cola light och ett kokt ägg och kollat på Wipeout. Nu är det dax för sängen och sussa nanna.
Sänder en tanke också till stackars Michis som fortfarande ligger hemma och är sjuk... :o/
Natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0