Plågan har börjat :P

Hej hopp! Eller det är inte så mycket hoppande här, är bara såååå trött efter dagens utb. MÄNGDER med info och massa produktkoder och massor av annat och man fattar NOLL! Suck.
Lyckligtvis så var jag inte den enda som kände så, sa dom iaf :P
Det känns verkligen inte som att man fattar någe och framför allt inte när man bara måste sitta och lyssna och inte får göra det praktiskt under tiden. Men det ska väl reda ut sig vartefter men det kommer bli jäkligt intensivt.
Nu sitter jag här, har ont i magen, haft det sen efter lunch, hoppas jag inte åker på någe nu bara och blir dålig :/

Tänkte jag skulle ha slängt upp lite bilder från helgen men datorn vill inte känna av att mobilen är inkopplad så jag kan inte ladda ner några bilder. De var ändå inte några så där roliga bilder men det var från i lördags då vi var med poståkeriet och spelade bowling på Eurobowl. Vi var väl så där 25-30 pers.
Bowlandet gick väl så där men jag hamnade inte i rännan hälften av gångerna iaf som jag brukar så det får väl räknas som lyckat ;)
Söndagen spenderades hos massören och sen till pappa och fira av honom lite med fika, annars var det lugnt.
T åkte tillbaka till Livgardet imorse efter ha skjutsat mig till jobbet men han kommer hem torsd kväll igen och är hemma 2 v innan han åker, om han nu åker.

Ja, annars lär det inte hända så mycket den här veckan, utb tar på krafterna och man är inte hemma förrän 5, halv 6 på kvällen o då ska man käka och sen är man helt slut så bli inte förvånade om jag inte skriver nåt för det lär säkert inte finnas nåt att skrivas om :P

Hoppas ni har det bra iaf :)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Detsamma till dej, ha en bra tisdag!

2009-11-09 @ 22:52:31
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Cissi

Förstår att det är myckt info att ta in i början. Hoppas det går bra för dig. Kram

2009-11-11 @ 22:53:09
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0